Tema: Re: meistras liepia dar apsildinti stoga "penketuku" - kur ji pirkti?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-01-03 07:40:18
2014-01-02 22:44, Tester rašė:

> O kuom labai blogai šitas daiktas http://bocas.lt/preke/46/Rock-roll-plus
> Šiaip vata minkštesnė, negu paroc, bet 30 cm gaunasi pigiau negu 20cm
> paroc. Aš dėjau nešildomoje palėpėje ant grindų. Ar turi omenyje, kad
> šlaitiniam stoge sukristų? gamintojas sako, kad tinka šlaitiniam stogui.

O kuom gerersne vata, kuri kainuoja 350-700 lt/m3 ? Juk ne siaip sau
brangesnes vatas gamina, o zmones perka. Ne siaip sau atsirado ir
"priesvejine" vata. Kas per fasadinis tinkas ir muras, kad per juos
skersvejai pucia ir reikia dar "priesvejine" vata deti? Sie klausimai
man iskilo kai perskaiciau rusiska foruma apie karkasiniu namu karkaso
uzpildyma polistirolu, o ne vata. Jame simtai lapu, kuriuose gincijasi
sios srities specai. Labiausiai uzkliuvo tai, kad kuo pigesne vata tuo
ji trumpaamziskesne. Iprasta vata savo savybes islaiko 5-15 metu. Tie,
kas  pucia putas, rodo nuotraukas kaip atrodo stogu siltinimas po kokiu
20 metu. Nuotraukose atrodo taip kaip kaip vatos gumulu "ledonesis". I
putu purskeju nuotraukas paziurejau skeptiskai. Bet, atsitiktinai
sutikes grupioka, kuris pats uzsiima stogais, paklausiau kaip yra is
tikro. Ir jis patvirtino, kad nuemus stogo danga, po ja randi tik tai
kad pries 20 metu buvo stogo siltinimas vata.