Tema: Re: meistras liepia dar apsildinti stoga "penketuku" - kur ji pirkti?
Autorius: Aurimas B
Data: 2014-01-05 08:00:49
nieko gero negaunasi, tas tarpas gi užpildomas vata, kam ta folija? jei
vietoj dalymo lubas folija isikijuotum tada būtų kažkiek naudos..

"Zaba"  wrote in message news:la9udr$odn$1@trimpas.omnitel.net...

Tokiu atveju dar manau gerai gaunasi, jei naudoti garo izoliacija su
aliuminio folija ir tas buferinis sluoksnis gaunasi kaip tarpas, reikalingas
silumai atspindeti.