Tema: Re: kokia kaitlente rinktis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2013-12-06 11:10:31
O tai kiek namie profesionalu jau, kuriam pagaminto patiekalo kokybe ir
darbo sanaudos jam pagaminti skirsis todel, kad naudojo butent ne dujas, o
indukcine?

Is asmenines patirties. Esu turbut labiau megejas - kregzduciu lizdus
zelandietisku triufeliu padaze, geda prisipazint, bet visiskai ne kaip
tipinis newsu gyventojas ruosiu gal koki karta i menesi, ne dazniau. Todel
90 proc. gaminimo vyksta ant indukcines. Nes maisto gamyba turbut galima
suskirtsyti į dvi dalis. Vienas, tai fiziologiniu poreikiu patenkinimas.
Kiausiniene, kepta bulve, kotletas ir panasiai, bent jau man daug patogiau
ruosiasi ant indukcines. Ir temperaturos lengvai issistato ir prisiziuri
paprasciau ir vaikas lengviau susitvarko. Kitas variantas - maistas, kaikp
pramoga ar laisvalaikis ir visokiems vipindrasams jau buna visaip. Kad ir
koks vokas - su standartine indukcine jam skirtu patiekalu neparuosi. Ar
seip koks patieklas, kuriam reikia atviros ugnies. Tam ir panasiems
reikalams turiu baliona ir isirenges viena skyle. Bet realia tai
kasdieniniame gyvenime dujos manau kaip koks zidinys. Dauguma kur
isirengineja turbut isivaizduoja kaip vos ne kasdien ji kurens, keps ten
kazka, sedes prie jo ir panasiai. O realiai - nu patys taigi zinot...

"mindau"  wrote in message news:l7rvcq$103$1@trimpas.omnitel.net...

prasau neisizeisti. mano kuklia nuomone tamsta tik megejas.