Tema: Re: kokia kaitlente rinktis
Autorius: krk
Data: 2013-12-06 09:14:29
Mano ispudis su indukcine tai jei imt tokia, tai tik turint galinga ivada,
nes jei tokio ner, tai vienu metu ant vienos skyles tik malonu dirbt (ir
greit ikaista ir greit reguliuojasi, beveik kaip dujos), kai pajungi
daugiau, tai realiai smaukosi junginedamas nuo vienos ant kitos skyles.
Neina vienu metu visas ant galingiausio uzmest.

Kas del duju taupumo, tai stipriai tuo abejociau. Duju virykles nk tik apie
60%, indukcines zymiai geresnis. Gyvenom namie be duju (viskas ant
elektros) prisukdavom apie 200lt, dabar yra dujine kolonele vandeniui ir
dujine virykle, prisukam tuos pacius 200 (dujos+elektr)

Blogeris "darauble" ar kazkaip panasiai yra testa dares, kur geriau vandeni
uzvirt, ant duju ar ant elektros, rezultatas irgi ne duju naudai.