Tema: Re: �laitinio stogo ap�ildymas putomis
Autorius: B
Data: 2013-10-10 21:02:06
Surask googlei nors viena pvz kur butu polistirolas ir pelesis? Mold
attic duoda kruva pelesio su vata..

Nelabai tikiu jog savaja mansarda 100% apsaugoji pleve nuo garu. Beje
net 200tine pleve nera 100% apsauga nuo garu, vata yra puki kepene,
truputis garo skirtumas tarp salto ir silto ir jau turi pelesi.

Cia daukas sneka apie perdangos siltinima, labai idomu kaip zmones
uztikrina ventiliuojama mansarda ir tuopaciu kad vejas silumos neiskostu?