Tema: Re: Šlaitinio stogo apšildymas putomis
Autorius: mindis
Data: 2013-10-07 16:56:06
Manau cia visi puikiai supranta kas yra sandarumas ir kas yra atitvaru
silumine varza ir kad norint silto namo reik kad ABU kompnentai butu
vietoj. Babandyk kokiam supersandariam metaliniam konteinery ziema
praleist, arba atsilapojes silciausius kailinius susilt.
Be ne ble - pilnas inetas visokiu gamininku sapalioniu kaip yra zajabys
sandari palapine, kaip ten du indenai nesusala ir panasaus briedo.