Tema: Re: �laitinio stogo ap�ildymas putomis
Autorius: mindis
Data: 2013-10-07 15:54:37
ir dar, pamastymas i tema - visu izoliaciniu medziagu tame tarpe ir
stiklo paketu pats izoliatorius yra dujos - oras, argonas, kriptonas,
C02 na kas tik nori tas gali but ir nuo ju rusies priklauso sil.
laidumas. Visos medziagos tas dujas siek tiek praleidzia, ar tai butu
stiklo paketai ar tai butu putos, taigi bet kuriuo atvejo po kazkiek
laiko jose bus 99% oro, taigi jei burbuliuku dydis panasus, sieneliu
laidumas irgi, o burbuliukus uzpildys oras, tai kur tada skirtumas tarp
brangaus pur/pir ir paprasto putplascio ?