Tema: Re: �laitinio stogo ap�ildymas putomis
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2013-10-07 07:42:03
2013-10-04 16:36, xas rašė:
> as dariausi gamo. lygiai 15cm nesigauna. bus nuo 15 iki 18cm ar net 20cm
> (20 cm gegbe pas mane). kol kas nesiskundziu.
>
> Vatos problema, kad su ja daug darbo. cia ispurskia viska per diena. be
> to sandarumas didesnis. Svarbu, kad visus krastus gerai uzpustu.

Pries kiek laiko darei? Siulyciau prasiardyti iki gegniu ir paziureti ar
jos jau nepapuvusios. Tuo paciu pamatysi ar tarp putos ir gegniu
neatsirado plyselis. As tarp gegniu dejau vata. Tuomet kaliau plevele ir
skersai 7,5 cm taselius. Tarp ju man pripute putos. tuomet pertekliu
nupjoviau ir uzkaliau. Prasuiau 5 cm storiu pusti - atsisake...