Tema: Re: Akcija karstam vandeniui
Autorius: Gintas
Data: 2012-10-09 17:13:08
Na, senoveje, krosnies kaminas eidavo per antrame aukste irengta sildoma sienele. Ten budavo ala labirintas dumams. Na ir reik pasakyt, kambarys isildavo. Pas kitus, esu mates, vos ne liepsna per kamina verzdavosi tais laikais  dykai.....
     Ka reiskia 300W?  Nesildomo garazo  apziuros duobeje , ijungus vien 100W lempute, ir duobe siek tiek pridengus-gali drasiai laikyt ten bulves maisuose, salciausiomis ziemos naktimis-nepersals :)
 Kad dar tie 300W?  Ogi daugiau apie 100lt per menesi , mokamu uz elektra :) Man tai pinigas :)

P.S. Boileris vartotu ne tiek patalpos siluma, kiek siluma islekiancia per kamina. Siaip-kad diskusija butu prasminga-reikia matuot, kokia t  yra kamino viduryje.