Tema: Re: Akcija karstam vandeniui
Autorius: Laimis
Data: 2012-10-09 11:33:00
golfietis rašė:

> Kolega saltininkas sako, kad nelabai cia debilizmas, ypac jei pastatyti
> sita dalyka salia peciaus (pvz. pas mane yra kamino alkune ir vamzdis
> koks 0.5m - silumos dafiga).
> Prie viso to dar ir rusio ora sausintu.

Šis gaminys, šiaip jau, pretenduoja į metų lochatroną. Bent jau jo
idiotiškas pristatymas, tai tikrai:
Saugumas: įžeminimas, speciali elektros grandinė (ir net nupiešta
idiotiška, nieko nedaranti schema; klasikinė technika, kai taikoma į
tamsius neišmanėlius). Ir visi kiti nykūs topžopiniai marketingo
aspektai. Na ir cop'as. Vat stengiasi visi solidūs gamintojai, stena ir
gal net kokius 3+ išlaužia prie minus kelių, o kitaicai mat visus 2+ net
ir prie visiško minuso (iki -30°C).