Tema: Re: Akcija karstam vandeniui
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-10-09 12:13:46
2012-10-09 10:04, Paulius Zaleckas rašė:

> Jei gerai supratau, tai jis ten sildo vandeni saldydamas ta pati kambari
> kuriame stovi ("All in One") :D
> Debilizmas kazkoks...

6 menesius per metus jis veikia geriau uz kitus. Kitus 6 menesius jis
dirba nuo teno arba, pas ka yra, nuo perteklines silumos. Tau, man toks
irenginys nepriimtinas, o tie, kurie turi KKK be akumuliacines talpos,
labai susiprastina savo katilo aprisima. Ko gero cirkuliaciniai
siurbliai, boileris, darbas kainuoja brangiau, o puse laiko stovi
nenaudojami.