Tema: Re: Akcija karstam vandeniui
Autorius: golfietis
Data: 2012-10-09 11:45:24
On 2012.10.09 11:34, Paulius Zaleckas wrote:

> Kas cia do profesija? Pirma kart girdziu...

Cia toks zmogus, kuris saldytuvus konstruoja. Mano atveju dideles
automobilines "budas" - saldytuvus.

> Nu tai pastatyk boileri, tai ir pigiau bus ir efektyvumas bus zymiai
> didesnis, nes aliektros beveik visai nesunaudos, tik cirkuliacijai.

Boileris stovi. Pecius kurenasi 2 val. paroj. Susildo boileri. Vandens
poreikis didesnis. Toliau sildosi elektra. Sitas dalykas sildytu tuo
kitu metu, kai pecius nedega.

> Cia turbut vienintelis privalumas...

Darbe srote pasiknises radau kazkoki kompresoriu kartu su kondenseriu -
reiks ko gero pabandyt pakonstruot.