Tema: Re: Akumuliacinės talpos forma?
Autorius: Pagonis
Data: 2012-10-05 08:30:09
Matau, kad mes sunkiai susisnekam. :) Kaip sakiau, kalba eina apie tai kur
akumuliuoti siluma ir kad inertiskos grindys ir visas namas man tik
privalumas. Butuose kur temperaturiniai svyravimai mazesni jauciamasi tikrai
komfortiskiau, nei namuose, kur temperatura svyruoja 5c. Papildomi keli
betono kubai kainuoja tik tiek, kiek jis kainuoja, o padejimas vistiek eina
pagal kvadratus. :) Ir su negalingu pecium tikrai netikiu, kad grindys spetu
uzkaisti iki 40c, tame ir pastorinimo esme, kad to isvengti.
Viena gimine bandys paderinti grindini su pecium be talpos, tai paziuresim
kaip gausis.