Tema: Re: Akumuliacinės talpos forma?
Autorius: MS
Data: 2012-10-04 17:37:04
aš manau, kad viskas veiks. Aišku su talpa būtų geriau. Tikrai nebus blogiau negu KKK vien su radijatoriais ir be talpos. Juk tokių katilinių yra didžioji dalis ir kažkaip išsiverčia. Temperatūros svyravimų irgi nebus. Aš pvz. grindis šildau tik tol kol dega katilas, kokias 3 valandas. Nustatau vandens temperatūrą 40-50 laipsnių. Grindys per tą laiką prišyla tik tiek kad vos jaučiasi ir tik ten kur plytelės. Per dieną jokio temperatūros svyravimo nėra. Kaip tik atvirkščai - norint sumažinti 1C reikia kokią dieną visai nekurti. Paskiau aišku ir prišildymas užtrunka, duodu vandens ir iš talpos. Jeigu būtų visas namas vien grindinis (2a radijatoriai) faktiškai visus katilo 30KW galima varyti tieisiai be talpos. Tik dėl skilinėjimo nežinau, kolkas niekas nesuskilinėjo :)