Tema: Re: Akumuliacinës talpos forma?
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2012-10-04 17:05:39
On 10/04/2012 04:19 PM, Pagonis wrote:
> Klausimas ne tame, kur ja padeti- tam yra grindys. Man tik idomu, ar betonas
> sugebetu priimti i save tinkamu greiciu. Tikiu, kad ne taip greitai, kaip
> priima vanduo, bet ant kiek leciau?

Nu tai visada gali privaryt kruva betono, o jame dar daugiau vamzdeliu
ir kur jis desis :) teks priimti ta siluma.
O bet nu taciau, palaikyti pastovia temperatura bus tikrai sunku,
histerize bus didziule. Ka daryt jei gridys dar gausiai siltos, o jau
reik eit miegot ir nakti keltis pakurt peciu nefainai? Su akumuliacine
tokios bedos nera, nes is jos grindims paduodama tada kada reikia ir
tiek kiek reikia. Ryte pakurus grindis siltos bus tik po pietu. O per
pietus nepakurus jos jau vakare bus saltos :D

Su sildomom grindim esme yra palaikyti ju pastovia temperatura visa
laika, nes kitaip komforto nebus. O temperatura ju gali buti
reguliuojama 23-30C priklausomai nuo temperaturos lauke. Jei bus 40C tai
zopa jau is karto, nes teks langus atidarytus laikyt. Kaip tu tai padarysi?