Tema: Re: Akumuliacinės talpos forma?
Autorius: Sail
Data: 2012-10-04 16:39:50
Siaip tai gali daryt, bet kaip pats supranti - per subine toks sprendimas.
Gal ir veiks. Gal. O gal suskilines grindys nafik, arba ges katilas, arba
uzsisikines kaminas nuo per mazo galingumo.

Bandyt reikia. Jei sistema egzistuojanti, pavarai per grindis zinoma
energijos kieki, ir ziuri, kiek pasiima per laiko vieneta. Arba tiesiog
nustatai grindu pastovia temperatura, ir ziuri, kiek tarkim duju prarijo per
para. Viskas, kas virs to energijos kiekio, ves prie grindu silimo. O
visiska sikna bus spalio gale, kai silumos namui reiks mazai.

Bet itariu pigiau ir paprasciau padaryt normaliai.

Argi taip sunku pastatyti ta akumuliacine, na bent 300 litru. Vis sis tas.

Pradzioj ir as turejau minti statyt tik duju generacini be akumuliacines
talpos, bet greitai perkalbejo.