Tema: Re: patarimo del namo vidaus sienu tinko parinkimo KB!!
Autorius: Rokas
Data: 2009-04-28 07:51:33
Dar yra niuansu atsizvelgiant į tai ka tinkuosi: praktika rodo, kad kalkiniu
tinkuojant akytojo betono blokelius, tinkas linkes skilineti (net ir
nuglaiscius), nes shio tipo blokeliai nelabai noriai vandeny ygeria. Kaip
tuo tarpu silikato blokeliu kalkiniu tinku meistrai neretai atsisako(-ydavo)
tinkuot - atesit atshoka, nors man tokiu faktu neteko girdet. Molio plytas
tinkuoji bet kuo, be jokios baimes.
Ir dar, pagal olldschool'inius vadovelius gipso reikia vengti dregnose
patalpose, nes gipsas nuo dregmes linkes plestis..., nors dabartine chemijos
pramone kiek sushvelnino shias gipso problemas.