Tema: Re: patarimo del namo vidaus sienu tinko parinkimo
Autorius: kiesh
Data: 2009-04-27 20:25:07
Sau nama tinkavausi gipsiniu tinku. Tik san.mazgus, kur klijuosis plyteles,
tinkavau kalkiniu-cementiniu. Bet taip pat is maiseliu, kadangi turiu
tinkavimo aparata pritaikyta gamykloje ruostiems misiniams. Siek tiek
tinkuojam ir gipsiniu ir kalkiniu-cementiniu (867799355, info@restum.lt,
Kauno apskr.)
Mano pastebeti skirtumai: kalkinis-cementinis gal kiek stipresnis imusimams,
nei gipsinis. Taciau gipsinis nurungia savo galutiniu pavirsiaus
glotnumu.Bet gipsini tinka vistiek reikia glaistyti glaistu, kadangi
dziudamas jis siek tiek traukiasi nevienodai (gaunasi vos pastebimas
pavirsiaus raibuliavimas), del skirtingu muro pavirsiu igeriamumo, nors ir
visi pavirsiai gruntuojami spec.gruntu.
Siaip nesigailiu tinkaves gipsiniu. Kitiems taip pat rekomenduoju gipsini.
Jei kam idomu - yra galimybe pas mane apziureti ir palyginti, kol
nenuglaistyta.

Medziagu kainos palyginimui: kalkinis cementinis 15-18 Lt/40kg mais.,
gipsinis apie 24 Lt/40kg mais. Plius prie gipsinio butinas spec gruntas -
apie 150 Lt/15ltr. Rekomenduojamas ir prie kalkinio-cementinio.
Tinkuojant gamykloje paruostais kalkiniais-cementiniais misiniais
uztikrinama vienoda misinio sudetis, kas suteikia privalumu pries statybos
aiksteleje ruosta misini.

Misinio iseiga vidutiniskai 2-3 m2 is maiso.