Tema: Re: patarimo del namo vidaus sienu tinko parinkimo
Autorius: new
Data: 2009-04-27 13:03:03
kalkinis vs gipsinis

greitis - gipsinis
kokybe(maziau glaistymo) - gipsinis
kaina - kalkinis

reikia ziuret siu dienu kainas, anksciau tikrai neapsimokejo gipsiniu
tinkuot, nes seniau kaina buvo ~30-35lt, o kalkinio ~22lt su medziagom.
gipsininkai 'parina' kad atpinga zenkliai glaistymas, bet realiai susitaupo
1-2 sluoksniai, ka padaryti nekainuoja 10lt tikrai.

pvz mano 500m2 toks kainos skirtumas tikrai netenkintu ir rinkciausi
kalkini.

o bet taciau klijavau gipsa ir esu labai laimingas del sutaupytu
pinigu(nesakau kad gipsas yra geriau uz tinka bet pigiau tai tikrai:).