Tema: Re: patarimo del namo vidaus sienu tinko parinkimo KB!!
Autorius: new
Data: 2009-04-27 14:52:27
viena pamirsau pamineti:

gipsinis tinkas brangus, zenkliai brangesnis uz skiedini ir cementa, labai
svarbu ivertinti muro lyguma.
jei sienos kreivos kaip reikiant, kainu skirtumas isauga zenkliai gipsinio
nenaudai.

is patirties - kai kur tinko sluoksnis gali buti ir 3cm.. o.jei padarysi
perejima, matysis ant plyteliu visas sienu nelygumas kuo puikiausiai...

tik netikekit pasakom kad gipsini reikia mazai glaistyt, tipo 1 karto per
akis, pasiskambinkit apdailininkams ir paklauskit ar jums kas uz 4 lt sienas
nuglaistys..