Tema: Re: Q:Kaimishkos krosnies apdaila.
Autorius: Sail
Data: 2012-06-28 14:23:27
Kelias is siu knygu gavau, tai skaitysiu

Pasidalink info, kaip sekesi statyba, jei pafotkintum ir pasidalintum
procesu, tai butu dar idomiau.
Be to, pasidalink, kur pirkai kokias medziagas, po kiek. Domina tokie
dalykai, kaip tarpines medziaga tarp paprastu plytu ir samoto (skirtingas
pletimosi koef tu plytu), na ir visa kita zinoma.

Jei ne v lom, kaip sako.