Tema: Re: Q:Kaimishkos krosnies apdaila.
Autorius: bzik
Data: 2012-06-27 11:04:14
murinimas moliu, tiksliau dabar naudojami molio milteliai, maišant su smėliu (aš naudojau prbangų kvarcinį, nes jis smulkiausias) yra patikimiausias būdas.
Kad kaistantį daiktą tinkuot naudojant tinklelį? Viskas laikosi ir be to. Tinklelį suprasčiau nebent metalinį, bet jį gražiai ir lygiai pritvirtint yra sunkus darbas.
Siūlės dulka nebent jas trinant. Nežinau ką reikia veikt, kad tai keltų problemas. Stovi molinis kaminas vidury namo. Netepiau jokiais impregnantais.
Senasis apdailos būdas - balinimas. Kaip originaliai, net nežinau, nes pas mane tepta keliais sluoksniais ir paskutiniai panašūs į tarybinius vandens dispersinius dažus.