Tema: Re: Q:Kaimishkos krosnies apdaila.
Autorius: mirkt
Data: 2012-06-28 11:44:12
Labu,

Aš kitą savaitę pradedu statyti savo pirmąjį koklinį statinį pečių.. :)
Kol kas tesu stebėjęs, kaip stato meistras, porą pečių išardęs ir
pasiskaitęs literatūros..

Knygos, kurias radau Kauno viešojoje bibliotekoje:
Krosnys ir kaminai, Stasys Gaidamavičius, ISBN 9955-416-53-X
Krosnis arba židinys - jaukumas namuose, Julius Aukštuolis, 2005, ISBN
9955-557-06-1
Печи и камины, Борисов К.А., 2003, ISBN 5-94538-365-1

O gerų meistrų yra, bet jie dabar jau kitai vasarai turi eiles..