Tema: Re: Q:Kaimishkos krosnies apdaila.
Autorius: Sail
Data: 2012-06-28 08:58:21
Na del irankiu tai senai jau beveik viska turiu, suvirinimo aparatus kelis,
elektriniu irankiu begale ir panasiai. Tai man ta dalis atpuola. Dabar daug
ka pasidarau vietoj pats, gaunasi greiciau ir paprasciau nei ieskot, kas tai
padarys. Tiesiog gyvent lengviau, kai nereikia "specialysto" ieskot
kiekvienai smulkmenai.

Bet kai pats padarai, tai bent zinai, kas kaltas, jei blogai padaryta.

Gavau pasisikolint knygu apie krosnis, va dabar skaitysiu.