Tema: Re: grindu betonavimas
Autorius: Jager
Data: 2012-06-21 08:47:51
Irgi nesuprantu kam tie patys darbininkai ir grindų betonavimui ir apdailai.
Manau reikėtu, kad tie patys ištinkuotų vidų, nuglaistytu ir dažytu jei
reikia.
Dar gal gerai būtų, kad tie patys lubas padarytu, o grindys tai atskirai.
Jei matysi, kad kažkas negerai su lygiais tai ir pats šlange paėmęs gali
patikrinti.

--
Jager

"Leon'"  wrote in message news:jrtarj$18e$1@trimpas.omnitel.net...

esme paprasta - pats statybose as nelabai ka gaudausi :), informacijos
saltiniai - patarimai cia ir draugai, kurie lygiagreciai statosi namus.
turiu dalinei apdalai ale praraba, kuris tikrai kai kuriais atvejais duoda
geru patarimu, mato "visa vaizda", kur kas negerai padaryta, kur dar kazka
reikia dadaryti ir nebuvo apgalvota. dirba jis su savo brigadomis. bet aklai
pasitiketi nenoriu, kaip sako davieriai nu pravieriai. tai jei taip gausis,
kad nesutiks jis man uz 12 Lt daryti, nekalbant apie 14 (kaip supratau is
cia pasisakusiu ir is mano draugu, kad cia max kaina siuo metu), tai
girndims ieskosiu brigados, kuri padarys uz 10 :). vis tik skirtumas ne toks
ir mazas iseina....