Tema: Re: grindu betonavimas
Autorius: J.G.
Data: 2012-06-21 08:44:44
viskas vyksta paprastai, meistram duoda 8 ltl/m2 o jis pasijama uz
tarpininkavimas +6 litus.
jeig nori is jo garantijos. tai rasaisi normalia sutarty, kad esant bedoms
jis pilnai atsakytu.
jeigu jis sutarties nesirasys tai naxui jis tau reikalingas?

is savo patirties praejusiais metais pradejau statytis. tai pamatus ir mura
state toks pat kaip pas tave ale darbu vadovas.
jau be murijant ishsiaiskinau is jo murininku kiek jiems yra mokama...tai
buvo 60%murininkui, 40% komersantui likdavo.
garantiju jokiu negavau (sutarties nerasiaus).

reishkais kol murijo, susiradau normalius stogdengius ir t.t. ir visi
tolimesni dabrai vykdomi tiesiai su meistrais.
reikalas toks kad geri meistrai zino savo kainas. taigi rinkdavaus meistrus
auksciau vidutines kainos, tik su rekomendacijom, ir kol kas jokiu problemu.
viskas puikiai padaryta (bent jau man del nieko galva neskauda)

--
VS prekyba (Victoria Secret)
http://public.fotki.com/krisbi/