Tema: Re: grindu betonavimas
Autorius: Kurmis
Data: 2012-06-20 21:00:00
visu pirma kas per reikalas yra darbas su masina?
jei cia kalba apie betono maisykle-siurbli, kuris ismaiso ir paduoda sausa betona i patalpas, tai ka tuo nori pasakyt?
visvien rezultate tik nesiojimo maziau ir betona galima vietoj pasimaisyt tiek kiek reikia ir dar fibros del stiprumo pridet. visa kita darbu eiga visvien rankutemis ant keliu klupint daroma.
is tokio klausimo galiu tik nujausti brigadyriaus nora apmauti pona Leon'. pasidairyk kitu pasiulymu ir derekis su turimu rangovu, jei simpatija jauti.
mano galva viena komanda visu darbu kokybiskai niekad nepadarys. kiekvienam darbe yra smulkmenos, niuansai, taip kad geriau neisimyleti tu paciu darbininku nuo pamatu iki raktu.

--
Kurmis