Tema: Re: grindu betonavimas
Autorius: Leon
Data: 2012-06-20 15:36:14
130 kv. Kaune. Esminis dalykas tas, kad noreciau, jog pabaigtu ta pati
komanda (kalbu apie tinkavimus, strukturas, betonavimus ir pan.) ir atsakytu
uz viska. Tik bandau susivokti, ar tikrai yra skirtumas gindu lygio gaudyme
tarp tos betonavimo masinos ir darbo rankomis. Ar cia daugiau lochatronas...

p.s. aisku, jei kaina uz kvadrata skiriasi 4 Lt, tai jau daug...Verta
pagalvoti ir apie alternatyvas