Tema: Re: apsisaugojimo nuo plesimo ideja
Autorius: Kurmis
Data: 2011-08-28 22:30:50
vat kazkodel as irgi analogiskai mastau...
nes kai vagiai eis, jiems dzin viskas. jei ka ras - isnes. jei nebus ka
rast, liks tik "prisikta" dusia.
taigis kuo maziau pagundu tiems "vargsams". na o jei jau prikaupei turto ir
prabangos elementu atitinkamai, kad jau saugot reikia, tai nemanau kad
kaimynai turetu del to nemiegot...

Kurmis