Tema: Re: apsisaugojimo nuo plesimo ideja
Autorius: wolfas
Data: 2011-08-28 21:25:51
degalinėse nuo žaibiškų apiplėšimų apsisaugot tokias diegia Hansab'as.
Paprastam žmogui per brangu manau  ... beto 70 W pastovios galios
vartoja, kad būt visą parą pasiruošus pūst ... kapsulės užtenka nuo 20
iki 60 kartų pūstelt.

kainos atžvilgiu geras signalizacijos sprendimas namuose pigiau kainuos