Tema: Re: apsisaugojimo nuo plesimo ideja
Autorius: Mikrobas
Data: 2011-08-26 07:04:13
Isisvaizduoju eile situaciju:
Kasdiena apeini visus telefonus, patikrini ar akumai nenusede, ijungi
pasikrauti, galu gale visi telefonai atsiduria viename stalciuje.
20 sim korteliu, nebent labas, pildyt ir panasus, bet ju galiojimas ribotas,
nebent papildyti pastoviai saskaita, tai su laiku susikauptu numeriuose
nemazas kapitalas :)
Galu gale, reikalui esant atbegi iki telefono, o jis pasirodo
issikrove....., nes cia tas kuri buvai pamirses...