Tema: Re: apsisaugojimo nuo plesimo ideja
Autorius: Kobra
Data: 2011-08-26 13:51:44
o tai tu cia afrikoj, vargsu kvartale gyveni, kad vagys ir banditai uz
tvoros vaidenasi? Jei tokia jautri siela - tik penkiaaukstis. Susistatysi tu
alerminiu mygtuku, tai, blemba, tau apsisapnavus kaimo chebra tures budet
prie duru, kad tik neijungtum alermo ant viso kaimo...arba statyk varpine,
tai kai bijosi, girdes visa parapija :)