Tema: Re: Karkasinio/skydinio namo skaiciuokle
Autorius: Gintaras
Data: 2011-07-06 18:10:51
> 1) is kur vanduo? sulinys, grezinys, miesto? kiek tai kainavo?
kol kas sulinys. Ateity numates grezini. Sulinys kainavo gal 1300Lt,
nepamenu; bet lyg ir maziau, kad lyg 1kLt nesieke.

> 2) kaip suprantu beveik viska darei pats. kaip sprendei apsaugos klausima
> statybos metu? tarkim nusiperki blokelius, mediena, stogo danga, neopora
> ir panasiai. ir kur laikai? kol viska sudesi ten kur priklauso dirbdamas
> savaitgaliais, tai bomzai viska 10x pavogs. prie to pacio, kur laikei
> irankius (bent jau didesnius, brangesnius).
Viskas pirkta ne is karto; blokeliu niekas nenesiojo; stogo danga uzsidejau
ta pacia diena kai atveze; langus/duris irgi istate per viena diena. Del
neoporo buvo siek tiek neramu - per viena nakti teko nakvot lauke (nu
neoporui ne man :) )
Siaip pas mane sodo bendrija, sklypas galinis, salia pastoviai gyvena ir
siaip rami palinka; mediena gulejo pastoviai lauke - niekas neeme. Ten buvo
toks vienas nuotykis su vietiniu vagiu - vienas pilietis parsiklupde vidury
kiemo ir su sautuvu prigrasino kad nudes jei dar ka pavogs, tai dabar ramu
.... :)

Irankiams pasistaciau nameli - 10x10 medinis karkasas + OSB, greztiniai
pamatai = ~1300Lt

> 3) niekur samatoj nera irankiu. taip iseina viska turejai, ar gavai uz
> dyka?

Jo, reiktu priskaiciuot is brangesniu - miesalke 0.8kLT+kopecios1.2kLt+kt.
irankai - nu koks 1kLt

> 4) kokiu atstumu nuo tuometines gyvenamosios vietos vyko statybos? t.y. >
> kiek vazinet reikejo? prie to pacio, niekur samatoj nera transporto
islaidu.

Jo, nera, vazinet reikejo nemazai; pirmyn-atgal kelione - apie 12Lt (auto
siek tiek daugiau rijantis); pasidauginkit kam idomu

> 5) bent jau trumpai apibuding galutini rezultata: bendras plotas, 1 ir 2
> aukstu plotas, namo tipas, stogo tipas, kokie pamatai, kokie laiptai?

vo, sita tai pamirsau parasyt - bendras plotas 126m2 (cia labai panasu i
gyvenama, nes garzo ar kt. buitiniu patalpu viduje nera); 2 aukstai

> 6) aplinka kaip supratau netvarkyta? jokio pagalbinio pastato, ukinio,
> garazo ar panasiai nera (bent jau samatoj)?
Pagalbinis - tas namelis irankiams - kazkur 2.5x4m; nu vejos/trinkeliu nera;
bet statybinio lauzo irgi; sklypas islygintas; siaip +- tvarkingai atrodo