Tema: Re: Karkasinio/skydinio namo skaiciuokle
Autorius: CodeC
Data: 2011-07-05 16:00:24
On 07/05/2011 03:52 PM, Signalizacija wrote:
> nu ir ka ta kaina? kiek jau tos medienos reikai sienas surest?
> Pasisikaiciuok, nustebsi. O del kokybes irgi jokio baubo tik neskubet rekia
> ir issidziovint ta baubomedi :)

is dalies taip. beto, stogas ar taip ar taip 90 % ar dar daugiau atveju
buna karkasinis is to paties medzio.
mane tai siaip labiau kitas baubas gasdina - garso izoliacija. negyvenau
karkasiniam name niekada. taciau atkreipiau demesi, kad nei vienas skydu
gamintojas neduoda tarp parametru garso izoliacijos dydzio. is ko darau
isvada, kad neturi labai kuo pasigirt, tai geriau nieko neraso. tuo
tarpu visu blokeliu gamintojai beveik be isimties pateikia kiek garso
izoliacija priklauso nuo bloko storio ir itariu kad karkasiniam namui be
sansu pasiekti bent panasius parametrus i muro.