Tema: Re: Karkasinio/skydinio namo skaiciuokle
Autorius: dz
Data: 2011-07-05 17:10:02
yra yra tu niuansu pas karkasa, viskas padaromo tik reik kruopstumo gausiai,
o jei neziuresi kaip dirba tai jo gausiai tikrai nebus:), retas
statybininkas net sunkiai pasakytu pvz KODEL ta plevele turi but ten, o kita
ten, tiesiog deda kaip visada, o kokioj nestandartinej situacijoj suka kausa
kaip cia padaryt

imho, pas mane 1 aukstas muras, 2 - karkass, tai karkaso nestatyciau
daugiau, del daug visokiu uzknisanciu smulkmenu, tik kad pinigu sutaupiau
nes pats ta karkasa susukau ir medzio turejau...