Tema: Re: Karkasinio/skydinio namo skaiciuokle
Autorius: T:\)
Data: 2011-07-05 15:21:22
galbut, nesiginzysiu del kainu.
Tiesiog kazkada ziurejau vasarnamiu kainas internete, tai kiek pamenu buvo 20-30 klt ribose imant is pjautu balkiu (berods 5 cm storio jie). Zinoma jie mazoki, jei gyvenamajam reiktu gal didesniu tai sakykime butu koks 50 klt. Aisku reikes pamatu, dar kazkas nesikaiciuota (pvz langu geresniu ar duru). Tai gal ir artima darytusi kaina murinukui. Bet is kitos puses - vidaus apdaila skaityk gatava, cia sutaupymas butu. Nuvienu zodziu reikia imti ir skaiciuoti nuo a iki z.

T:)