Tema: Re: Siaurapj?klis namams
Autorius: CatBlack
Data: 2011-05-31 10:19:19
Ir as dedu Skill'ui minusa - kreivi pjuviai nedziugina..

"WoraZ" <WoraZ @ freemail.dot.lt> wrote in message news:is23au$c7e$1@trimpas.omnitel.net...
Butent. Skill'a droziau kokius 6 metus, dabar makitos siaurapjukli
ivaldziau. Tai su pirmu reikdavo labai pasistengt, o naujasis tiesiog dirba
savo darba. Tokios problemos kaip atraminis pjuklo guoliukas, trumpas
guminis laidas pas makita ishsprestas. Gailiuosi, kad anksciau nenusipirkau
:)))