Tema: Re: Siaurapj?klis namams
Autorius: Arj
Data: 2011-05-31 09:52:09
nuo saves panasiai galiu pasakyti - irgi turiu kazkoki prabangu skilo modeli, jau kokius 5-7metus. Nors pas mane niekas
nekliba, ir viskas +- veikia neblogai, bet minusai panasus - tiesia linija pjaunant - linkes nukrypti. Jei reiktu pirkti
vel - imciau arba elementaru einhell/rebir, arba pataupyciau $ rimtesniam brandui.