Tema: Re: Siaurapjûklis namams
Autorius: bzik
Data: 2011-05-31 09:10:24
butent. Turiu tuo metu brangiausia Skil . Teko padirbet su Hilti. Jei antrasis pjauna ka nori kaip nori, tai maniskio atveju dziaugies, kad daugmaz tiesiai ispjove - staliukas kliba (teko keist, nes tvirtinimas isluzo), pjuklelis laksto, storesni dirbini pjaunant vietoj 90 kampo gaunasi kokie 87 ir pan.