Tema: Re: Q dar karta apie saules kolektorius
Autorius: Sail
Data: 2011-04-08 10:07:07
As irgi nesilazdavodamas - VISKAS apgalvota, tai cia tu drasiai taip, su
sveiku optimizmu tsakant.
Realiai issidursi daug kur, ir tai visiskai normalu.

Daug geru ideju ateina pagyvenus jau savo name, kai jau buna velu. Vienu
padarytu dalyku nx gyvenime nereikia, kitu gi reiketu, bet va nepadaryta.

O siaip tai teisingai, kuo daugiau is anksto galvoji, tuo maziau perdarymo
ir pigiau gaunas.