Tema: Re: Q dar karta apie saules kolektorius
Autorius: Signalizacija
Data: 2011-04-08 08:48:54
Mazdaug puse kainos sudarys instaliacine armatura, siurbiai, jei boileri
keisi tai tas kainuos beveik daugiau nei pats kolikas. Cia kalbu apie 12-18
vamzdziu vakuumini. Plokscias yra dar gerokai pigesnis. Aisku didinant
koliku skaiciu vaizdas keisis, bet ju irgi negali bile kiek prisistayt, nes
vasara paskui nebus kaip juos saldyt