Tema: Re: Q dar karta apie saules kolektorius
Autorius: Signalizacija
Data: 2011-04-08 09:30:13
su vakuumu samotioko nepadarysi. Ir siubliai vis vien kastuos. Vamzdziai
irgi kastuos, darbas, antifrizas irgi.
Vakuuminis ziema nedirbs, ir dar vargsi su vandens isleidinejimu kiekviena
rideni
Boileri tai faktas, kad is karto geriau normalu statyt, juolab kad kainuoja
ta pati ka ir stebuklingieji drazice