Tema: Re: Q dar karta apie saules kolektorius
Autorius: Sail
Data: 2011-04-08 09:38:46
Nepastatysi boilerio palepej, jei ziema jis dujom sildomas, nebent visa
katiline i palepe perkelsi, kas irgi neprotingai atrodo.

Jei boileri ziema elektra sildai, tai irgi neprotingai atrodo, nes tai
brangiausias budas.

Taip va ir lieka boileris rusy, ir samatiokinio kolektoriaus neiseina
padaryt. O samatiokinis geriausias butu variantas.