Tema: Re: atsijungimas nuo centrinio sildymo
Autorius: Donatas
Data: 2011-04-01 09:59:03
Tas mano minimas akmeninis tai ne akumuliacinis. Kaip gamintojas (ar
platintojas) teigia, tai sildant tokiu radiatoriumi, radiatorius realiai per
valanda veikia apie 10min, visa kita laikotarpi spinduliuoja nuo akmens.
Efektyvumas tokio radiatoriaus siekia iki 40%. Asmeniskai nebandziau. Pas
mane paprasti radiatoriai, turintys termoreguliatoriu, nuo 1 iki beros 8
padeties. Plius sudejes as taimeri, ir jis sildo reikiamu momentu. Maciau
dabar yra termotaimeriu, kurie kainuoja apie 100 Lt. Su juo galima nustatyti
kokiu laiku kokia temperatura palaikyti, irgi nezinau ar is ju yra naudos ar
ne.

Kalbant apie akumuliacinius radiatorius, tai maciau yra tokie, kuriems
reguliuojasi ir silumos atidavimas, kas reiskia, kad ryte nebus karsta, o
siluma atiduodama tolygiai, bet kad jie dideli tie radiatoriai, nelabai kaip
ziurisi :)

"Quicker"  wrote in message news:in3p64$hr7$1@trimpas.omnitel.net...

Nu tai jie niekuo nepatobulinti, jie tokie patys elektriniai
radiatoriai, tik tiek, kad marmuras veikia kaip akumuliacinė, taigi
JEIGU yra dviejų tarifų skaitliukas - galima šildytis pigesniu tarifu,
bet komforto, tai nedaug, kai temperatūra nuolat svyruoja, o ryte
didžiausia. Jau geriau tada elektrinis pečius ir asmeninis-centrinis
šildymas su akumuliacine talpa, bet tai kur bute visa tai sukišt :(