Tema: Re: Q: atsijungimas nuo centrinio sildymo
Autorius: T:\)
Data: 2011-03-31 16:26:24
Matai, teoriskai vienisu vaiku paliktu vaiku namuose irgi neturetu buti, nes tevai turi myleti savo vaikus, o jei jau tevai mirsta/ar nemyli, tai vistiek yra artimi giminiaciai kurie galetu pasirupinti, o kur dar geri zmones kurie ivaikina vaikus. Bet kaip praktikoje yra visi zinom.
Taip ir su tais butais, tau atrodo, kad tusciu butu neturetu buti. O va praktikoje tikrai yra ne vienas ir jei butu galimybe tai ju ir nesildytu visai. O kai senuose namuose papaildomos sienu, grindu/lubu silumos izoliacijos tarp butu nera tai ir "sildosi" nemokamai. Paziuretum ar tu butum patenkintas, jei tavo kaimynas uz bloko sienos nesildytu savo buto, kol jis 3 ziemos menesiams isvykes i anglija dirbti. Sutik, jam isnuomoti buta trumpam laikui paskatos nebus, nes komunaliniai tokiu atveju 0, ir kam ta rizika, kad nuomininkai sugadins ka bute, ar knisis po tavo daiktus?

T:)