Tema: Re: atsijungimas nuo centrinio sildymo
Autorius: Donatas
Data: 2011-03-31 12:12:43
Kilovato paruosimo kaina elektra didesne yra, bet ekonomija gaunasi, kad tu
pats gali reguliuoti, kada ir kiek sildyti. Plius nera visokiu nuostoliu,
kurie yra sildant miesto sildymu. Sumoje gaunasi pigiau sildytis elektra,
nei centriniu sildymu. Pats sildausi elektra, ir tikrai esu patenkintas,
saskaitos ziema negasdino. Be to dabar yra visokiu elektriniu radijatoriu,
nebandziau, bet kiek skaiciau tai irgi padeda sutaupyti.

"va"  wrote in message news:in17bk$ldd$1@trimpas.omnitel.net...

Viskas kaip ir px, tik vietoj el.radiatoriu reiketu pasikabint silumos
siurbli. Kitu atveju gaunasi b...is o ne ekonomija.