Tema: Re: Q: atsijungimas nuo centrinio sildymo
Autorius: SuperFM
Data: 2011-03-31 16:14:12
is atsijungusiu nuo centrinio tokiu turbut vienetai. faktas kad
oficialios statistikos nera, o gyvenam tik prielaidom. niekas nelaiko
tusciu butu  -arba parduoda, arba isnuomuoja. taip kad zemiau paminetas
atvejis  - daugiau teorinis scenarijus.

dabar mano bute sildymo sezonu temp svyruoja nuo +18C iki 20. jeigu as
pastoviai laikysiu kaip minimum 20 o tai ir 21 ar 22 temperatura, tai
tavo manymu tureciau is kaimynu reikalauti kompensacijos, nes juos
sildysiu as? niekas tuom neuzsimines, ir jeigu ne korupcinis silumos
ukio istatymas, isvis tokios temos net nebutu...