Tema: Re: Kur rinktis sklypą Vln?
Autorius: Kestas
Data: 2011-02-07 12:28:15
Tai kol uzaugs vaikas, uzaugs ir tevai :)

"Ruta"  wrote in message news:iiohbr$avn$1@trimpas.omnitel.net...

O prieš kiek metų? Keičiasi laikai, vaikai, ir, kas be ko, tėvų galimybės :)

Šiaip jau tai ta "penkta klasė" tai sakyčiau, gal ir "su atsarga"
paimtas terminas, bet iš tikrųjų viskas labai priklauso nuo konkrečios
gyvenimo situacijos ir nuo konkretaus vaiko.