Tema: Re: Kur rinktis sklypą Vln?
Autorius: Dizzy
Data: 2011-02-01 22:01:08
jo, puikiai matau kaip jie dirba.
Savininko skelbimas 10000lt/a, agentų 10500, 11000, 12000. Jie net
nepasitikrina, kad tas pats objektas yra įdėtas su kitomis kainomis. Čia ne
agentai, o spekuliantai. Deda skelbimus net be savininko žinios. Su kiek
savininkų teko bendrauti, tai sakė, kad ant tiek įkyrūs agentai, ir deda
skelbimus be jų žinios. Rašai kad "be tarpinikų", "be agentų"... px vis tiek
skambina. Jokios pagarbos.
Iš vis nesuprantu, kam tokie reikalingi? Teko bendrauti su viena agentūra.
Jie iškėlė sąlygą, kad mokėčiau jiems kas mėn po ~300lt. už tipo namo
pardavėjo paiešką (be jokių garantijų), o po to sekmės mokestis 10proc. Aš
agento paklausiau, "tu ką, rimtai galvoji kad aš tau mokėsiu iškarto iš
asmeninių santaupų 60000lt. tipo už tai, kad tu radai norimą objektą man per
aruodas.lt."? Ir nereikia lialia apie visokias "neskelbiamas" vidines
duomenų bazes, spec sąrašus... bla bla... bullshit. Tipo saugo skelbimus
juokdariai :) Parduoda, tik išrinktiems pirkėjams. Tai kaip jie atrodo prieš
pardavėjus tada, jei nepardavinėtų ir nesklebtų objekto...
aj karoče... čia atskira tema.

"Vitas"  wrote in message news:ii69pt$sul$1@trimpas.omnitel.net...

Renkantis sklypą labiausiai nervinantis dalykas yra agentai. Deda tuos
pačius skelbimus vos ne kiekvieną dieną, o retai kada žino kur yra objektas
arba kaip jis realiai atrodo. Apie derybas dėl kainos iš vis nėra kalbos.