Tema: Re: Kur rinktis sklypą Vln?
Autorius: Nospameris
Data: 2011-01-31 09:41:05
ta "su Pavilnio puse" pamenu jau 1997m kazkas rase, kad po 10-15 metu ten
uzsikish :) Fakt na lico po siai dienai ten pats geriausias susisiekimas su
miestu, kazkodel visi pamirso Minsko plenta - ten velgi autostrada sujungta
su Zirniu g-ves apllinkeliu ir jokiu kamsciu ir viskas greitai. Susisiekimo
atzvilgiu cia net nelyginama su Tarandem, Gineitiskem
 ar Riesem.